Woven House és a természet
Az üvegfelületek célja, hogy javítsák az otthon természethez való kapcsolódását.
A hazai munkaerő-kölcsönző piac egyik meghatározó szereplője a közvetítés üzletág erősítésével indította az évet, melyhez az első lépés a Talentify megvásárlása volt. Jáhny Ákost, a GET WORK TREND stratégiai igazgatóját kérdeztük a változásokról.
"Azért döntöttünk a cég megvásárlása mellet, mert látva a jelenlegi magyar, európai és világviszonylatban lévő munkaerőpiaci helyzetet, szerettünk volna gyorsan és hatékonyan több helyre - akár egyszerre is - belépni munkaerőközvetítés, fejvadászat szolgáltatásunkkal."
A Talentify-tól, melynek mind keleti, mind nyugati irányban is volt az elmúlt időszakban több sikeres együttműködése, egy olyan 6+1 fős csapat érkezett, akik komoly tudásanyagot, know-how képviselnek. "Nagyon erős szakmai tudásnövekedést remélünk a tudás cseréléstől, melynek révén komoly munka indulhat el. Egyébként az üzletág vezetője a Talentify korábbi ügyvezetője lett."
A közvetítés üzletág saját bevallásuk szerint eddig a "futottak még" kategóriába tartozott, ami azt jelenti, hogy csak a meglévő partnereik igényeit tudták kielégíteni. A régi pár fős csapat, leginkább gyártás, termelés, back office területen volt aktív, azonban most azok a vakfoltok, mint például az IT, vagy a SSC szektor megnyílnak és így megerősödve egy sokkal teljesebb, átfogóbb ügyfél portfóliót tudnak majd kezelni.
A 10 főre bővült csapat - amely tapasztalt fejvadászokból, recruiterekből és egyéb HR szakemberekből áll -, segít a nyugat-európai keresésekben, így akár Magyarországról is tudnak munkaerőt biztosítani, illetve bárhonnan a világból. A fő fókusz azért Németország, Svájc, Hollandia, valamint az arab országok, öböl menti országok, Emirátusok, Szaúd-Arábia.
Bővült a paletta az álláskeresők számára is
Eddig azoknak, akik a Get Work Trend által nem kezelt szektorokban kerestek munkát, a cég nem tudott állást ajánlani, most azonban szinte minden gazdasági területen vannak partnereik, ezáltal állásajánlataik is.
"Persze a fő profil a munkaerő-kölcsönzés marad, viszont szeretnénk az új lábat megerősíteni, még markánsabbá tenni az árbevétel arányát "- tette hozzá Jáhny Ákos stratégiai igazgató.
<<< EZEK IS ÉRDEKELHETNEK >>>
Az üvegfelületek célja, hogy javítsák az otthon természethez való kapcsolódását.
Óriási showműsor keretében adta át megújult ételudvarát a Westend. A bevásárlóközpont történetének legnagyobb fejlesztése a teljes ház közös területeinek csaknem 15 százalékát teszi ki.
A stockholmi Sickla negyedben épülő projektet az Atrium Ljungberg fejlesztő a "világ legnagyobb favárosának" titulálta, mivel több fát használ fel, mint bármely más fejlesztés alatt álló projekt.